czwartek, 19 października 2017

W końcu skończyłam!

Tak więc przez ostatnie trzy (!!!) dni dokańczałam Arclight Vayne (postać z gry League of Legends). Postanowiłam dodać bardzo dużo detali i efektów. Kosztowało mnie to 15 do 20 godzin. Oczywiście gdybym już kiedyś rysowała coś w tym stylu potrwało by mi to 2x mniej, lecz ja od razu rzuciłam się na głęboką wodę i próbowałam zrobić profesjonalną pracę w całkiem nie znanym mi stylu.

Powiem że było warto! Teraz bardzo lubię ten styl, opanowałam dużo nowych taktyk na Photoshopie oraz muszę przyznać że to najlepsza praca dotychczas jaką zrobiłam. Morał jest więc taki... Jeśli mierz wysoko! Bo im wyżej obie postawisz poprzeczkę tym wyżej skaczesz! Cóż za poetyzm...


Jestem ciekawa co sądzicie o moim rysunku. Zapraszam do komentowania! Rady są oczywiście również mile widziane!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

3 SPOSOBY JAK NAUCZYĆ SIĘ RYSOWAĆ

Jak szybko nauczyć się rysować? Jak rysować ładnie w rok? miesiąc? TYDZIEŃ? No w tydzień się nie da. Można w miesiąc. ale w sumie to nigdy...